Sevgiliye yazılan doğum günü mesajları

sevgiliye gönderilen doğum günü mesajları sevgiliye yazılacak doğum günü mesajları sevgiliye yazılan doğum günü mesajlar

- Sen Dileklerimsin, yaşadığım hayatın içinde Can nefesisin, Sen Bir Değil Bin Asıra Bedelsin, Sen hayatımda ki Tek Özelsin bebeğim, Doğum Gününü Kutlarım Sevgilim.

Birlikte Oldukça Her Günümüz Bir Doğum Günüdür Benim için Sevgilim Yaradanıma şükürler Olsun ki Sen Varsın yanımda Sen Varsın Sadece Kanımda, Mutluluklar Senin olsun herzaman ben Olayım yanında. Doğum Günün Kutlu Olsun Birtanem.

Bütün Hayallerin, Bütün Umutlarınla Birlik olsun, Dileklerin, Duaların kabul olsun, Doğum günün Kutlu Olsun.

Dileğim bugün dilediğin tüm dileklerin gerçek olması. Belki yanında değilim ama bil ki kalbimin en derin yerinde bugünü seninle kutluyorum. Nice yaşlara...

Hmmmm bu mesajı neden çekiyorum, unuttum, inan hiç hatırlamıyorum. Dur bakayım.. dur dur buldum :) Doğumgünün kutlu olsun !

Sesim güzel olmadığı için sana bir doğumgünü şarkısı söyleyemiyorum. Bu yüzdendir ki böyle kısa bir mesaj çekiyorum. Mutlu yıllar!

160 kısa karaktere neler sığdırabilirim diye düşünüyorum ancak aklıma mutlu bir yaş ve sevgi dolu nice yıllar dilemekten başka bir şey gelmiyor. Seni seviyorum.

Bugün belki de çok kişiden doğumgünü mesajı alacaksın, ancak şu an okuduğunen farklısı çünkü tümüyle sevgiyle yazılmış bir mesaj. İyi ki varsın...

Arkadaşlar yıldızlar gibidir, onları her zaman göremezsin ama senin için her zaman varolduklarını ve seni düşündüklerini bilirsin. Doğumgünün kutlu olsun...

Bugün doğumgünün olduğu için farklı ve özel olduğunu mu sanıyorsun sen? Oysa sen benim için sadece bugün değil her gün farklı ve özelsin... Dostluğunun, arkadaşlığının verdiği keyfi sana anlatmam çok zor. Kalbim hep seninle. İyi ki varsın.. Birlikte daha nice yaşlara...

Sesim güzel olmadığından sana bir doğumgünü şarkısı söyleyemiyorum. Bu yüzdendir ki böyle kısa bir mesaj çekiyorum. Yeni yaşında da hep olduğun gibi sevgi dolu ve neşeli kal. Sana koskocaman mutlu bir yıl dilerim! Gönlünden ne geçiyorsa hepsinin gerçekleşmesi dileğiyle...

Acıların Söküp Alamadığı, Hayallerimiz Ebedi Olsun, Her Kurduğumuz Hayal gerçek Olsun, Bu Mutlu Gün Sadece Senin Olsun, Sende Mutluluğu inadına yaşa Buda Hayata kapak Olsun, Doğum Günün Kutlu olsun Canik :)

Doğumdan, ölüme kadar, Birlikte yaşadığımız Yıllar, aylar, Haftalar, günler saatler, dakikalar, saniyeler ve hatta saliseler'de hep Adını yazdım Gizlice, Bir Sen Varsın gerçeğim, Doğum günün Kutlu Olsun Sevdiğim, Bebeğim..

ilkBaharın yeşilleri içinde rengarenk olsun, attığın her adım bir umut olsun, aldığın her nefes hayata imza olsun, gençliğim sana feda olsun, Doğum Günün Kutlu Olsun Aşkım :)

Her Doğum Günün de bir adım daha yaşlanmış olsak ta, bugünü hayata inat çocukca yaşayalım aramızda, doğum günün kutlu olsun Arkadaşım.

Zaman Akıp Giderken Ömrümüzden, hayata inat Kutladığımız Bugün, Çektiğimiz Acılara ve dertlere ders olsun, Hayatımız herşeye Rağmen Huzurla Dolsun, Yıldız Gözlerin Umutla Dolsun, Doğum Günün Sadece Bugün Değil hergün Kutlu Olsun Canım BeniMmMM

Yaşanacak güzellikler gözlerinde ki ışık gibi umut verici olsun, umutların kalbin gibi temiz olsun, temiz umutların seni huzurla doldursun, Doğum günün Kutlu Olsun Canım

Anıların, Umutların ve hayallerin Hep Huzur Dolu Olsun, Doğum Günün Her Gününden Daha neşeli Olsun herşeyim.